BTX boot z ineho disku

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Thu Feb 27 09:07:24 CET 2014

> Obdobne pro sedmicky a Visty, jen misto boot.ini se musel pouzit
> bcdedit pro editaci te jejich interni databaze. Navod treba zde:
>
> Na osmickach bych to cekal tak nejak stejne. Ale nezkousel jsem, treba
> tam je nejakej hacek ...

[Radek Krejca]
Ahoj,
ano, bcedit fungoval pekne a kvuli novemu notasu jsem byl nucen upgradovat take na win 8. Windows potrebuji take k praci a nevyhnu se jim. Nicmene jsem reseni dualbootu zavrhl, protoze mi notebook nastartuje za 6 vterin a bylo mi lito tuhle ficuru obetovat.

Netusim, na co to Jozefe presne potrebujes, ale velmi pekne chodi FreeBSD na Win8 ve VirtualBOXu, pouzivam to nejaky ten mesic k plne spokojenosti. Pro cloveka, ktery potrebuje oba systemy je to, pokud to dovoluje Tvuj HW vykonem (nicmene oba systemy bezi svizne i tak), celkem pekne reseni. Pri dualbootu me stvalo, kdyz mi zavolali lidi na podporu a ja musel restartovat, protoze potrebovali neco, co jsem mohl udelat jen ve win a obracene.

Radek