BTX boot z ineho disku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Feb 22 21:23:39 CET 2014

Jozef Drahovsky wrote:

> 2, reboot, pred BTX dat ESC a manulne napisat "1:da(4,a)/boot/loader"

Myslim, ze staci jakakoliv klavesa - ja to vzdycky delal opakovanym
mackanim '/'

Ma to cele jediny hacek - doporucuju pro vsechny disky, ze kterych se
chystas takhle bootovat, overit, ze krome toho, ze se nabootuje kernel z
toho disku, ktery jsi rekl ten kernel pak take spravne namountuje root
svazek z disku, ze ktereho chces.

Za blize nedefinovane souhry okolnosti to muze dopadnout i jinak a pak
byses moh' sakra divit ...