BTX boot z ineho disku

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Sat Feb 22 21:05:58 CET 2014

Dňa 22.2.2014 20:10 Dan Lukes wrote / napísal(a):
> No, a co ti to udela/rekne v tom pripade, ze se to nevede ?

Zatial mi to same vzdy ponuklo vsetky moznosti

> Mozna proto, ze si to trochu komplikujes tim, ze mluvis o BTX. Pritom
> pravdepodobne ale mluvis o "boot2" coz je "second stage bootstrap". Ano,
> pravda, je to soucasne BTX klient (zatimco BTX server je ukryt v boot1,
> first stage bootstrap) ale tak o ho samo FreeBSD pri popisu boot procesu
> nenazyva ...
>
> No zkratka, hledas
>
> man boot
>
> Dan

Ano skomplikoval som si to sam, ale vdaka tvoje poznamke uz to mam :)

Postup je nasledovny:

1, cez BTX si treba pozriet odkial chce clovek bootovat

disk0: BIOS drive C:
disk0a: FreeBSD UFS
disk0b: FreeBSD UFS
disk0d: FreeBSD swap
disk1: BIOS drive D:
disk1s1: Win
disk1s2: Win
disk1s3: ---
disk1s4: FreeBSD
disk1s4a: FreeBSD UFS <<<< tu
disk1s4b: FreeBSD swap

2, reboot, pred BTX dat ESC a manulne napisat "1:da(4,a)/boot/loader"

FreeBSD/i386 BOOT
Default: 0:ad(0,a)/boot/loader
boot: 1:da(4,a)/boot/loader

Jozef