BTX boot z ineho disku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Feb 22 20:10:31 CET 2014

Jozef Drahovsky wrote:
> Pokial mam BootMgr - (FreeBSD Boot Manager) tak bootnem system z
> hocktoreho disku.
> Ked mam BTX, tak sice prikazom lsdev zistim zoznam vsetkych zariadeni,
> ale bootnut dokazem len niektory z kernelov na vlasntom disku.

No, a co ti to udela/rekne v tom pripade, ze se to nevede ?

A trochu me mate, ze mluvis o bootovani kernelu z BTX. Normalne se v
teto faxi bootuje loader, tedy third stage bootstrap. A kernel az z nej.
Ano, pravda, je mozne ho preskocit, ale nejsem si jisty, ze to delas
umyslne ...

> syntax  prikazu bootovania z ineho disku, nez z ktorebo bol BTX natiahnuty som nenasiel.

Mozna proto, ze si to trochu komplikujes tim, ze mluvis o BTX. Pritom
pravdepodobne ale mluvis o "boot2" coz je "second stage bootstrap". Ano,
pravda, je to soucasne BTX klient (zatimco BTX server je ukryt v boot1,
first stage bootstrap) ale tak o ho samo FreeBSD pri popisu boot procesu
nenazyva ...

No zkratka, hledas

man boot