Problem s balicky

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Fri Feb 14 10:20:14 CET 2014

 >Ahoj No, me k tomu donutili na jednom stroji a nebyla to moc velka
zabava. 1) Instalace noveh balickovaciho sytemu zabere par minut 2)
Nasledujici rebuild >database (system, kde je Apache/MySQL/PHP, proxy,
samba, antivirova kontrola a par dalsich zalezitosti, cca 800 balicku)
trval okolo dvou hodin (i7/2,2GHz 8core) >3) instalace portmasteru a
rebuild celeho system. Rebuild zavislosti tak do hodiny, nasledovalo
nekolik pokusu nez jsem to prostoural (doinstaloval chybejici,
 >odstranil DEPRECATED atd). Dohromady skoro 3 dny vypadek jenom po
zprovozneni portmasteru

Ahoj,

ja jsem naopak docela spokojen. Po prvotnim zdeseni po letech pracovani
s porty jsem tomu prisel na chut. 90 % baliku stejne mam v defaultnim
nastaveni (pokud ho delam z portu) a těch pár si z toho portu snadno
dodělám, třeba u php make deinstall;make reinstall zabere opravdu do minuty.

Samozrejme pokud pouzivas prevazne porty, kde si menis volby, tak to
kouzlo pada a bud je potreba zustat u portu nebo si baliky buildovat
jinde a zmenit adresu na ten svuj stroj.

Ohledne pkg2ng - tam se mi jako nejlepsi cesta prechodu ukazala
pkg_delete '*', switchnout na pkg a nainstalovat vsechnz baliky zpusobem
popsanym vyse, protoze se mi to potlouklo takovym zpusobem, ze neslo pak
nic. Jen pozor u tohoto reseni - ne vzdy jsou baliky k dispozici, treba
v pripade, kdy byl jako na potvoru v dobe buildu u freebsd broken port
tusim jpeg a pak nebyl zadny balik k dispozici.

Radek