Problem s balicky

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Feb 14 10:31:21 CET 2014

Jan Dušátko wrote:
> 3) instalace portmasteru a rebuild celeho system. Rebuild zavislosti tak do
> hodiny, nasledovalo nekolik pokusu nez jsem to prostoural (doinstaloval
> chybejici, odstranil DEPRECATED atd). Dohromady skoro 3 dny vypadek jenom po
> zprovozneni portmasteru

No, mozna mi neco unika, ale pokud ne, tak problem "stare pkg" versus
"nove pkg" nijak nesouvisi s tim, jestli pouzivas portupgtrade nebo
portmaster, jinymi slovy, kdyz ja ted pouzivam portupgrade, tak
popisovana zmena me nijak nenuti prechazet na portmaster.

A to skutecne nemam v planu dobrovolne udelat.

Vic me trapi, ze nevim jak v "novem" systemu zajistim kontrolu
aktualnosti balicku (myslim tech, ktere se nasledne pouivaji na
instalaci jinde, nikoliv instalovane formy).

Ted to bylo proste - porovnal jsem cas toho zabaleneho *.tbz s casem
relevantniho +CONTENTS - a pokud byl ten druhy novejsi, bylo potreba
prebalit.

Ale jak se to udela ted, to me prilis nenapada. Doufam, ze to nakonec
nebudu muset prebalovat vzdycky vsechno ...