Problem s balicky

Jan Dušátko jan at dusatko.org
Fri Feb 14 09:01:39 CET 2014

Ahoj
No, me k tomu donutili na jednom stroji a nebyla to moc velka zabava.
1) Instalace noveh balickovaciho sytemu zabere par minut
2) Nasledujici rebuild database (system, kde je Apache/MySQL/PHP, proxy,
samba, antivirova kontrola a par dalsich zalezitosti, cca 800 balicku) trval
okolo dvou hodin (i7/2,2GHz 8core)
3) instalace portmasteru a rebuild celeho system. Rebuild zavislosti tak do
hodiny, nasledovalo nekolik pokusu nez jsem to prostoural (doinstaloval
chybejici, odstranil DEPRECATED atd). Dohromady skoro 3 dny vypadek jenom po
zprovozneni portmasteru

Osobne toto reseni vidim jako velice nestastne. Ja fakt premyslel nad
odchodem z FreeBSD.

Honza