RE: diskové operace

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Wed Jan 29 02:29:04 CET 2014

Ahoj,

> fstat ti rekne seznam otevrenych souboru a zarizeni. Ktery z nich se ale
meni
> uz budes muset zjistit sam.
>
> Ale je rada veci, ktere mohou prakticky neustale neco zapisovat. Treba
> nejake LOGy, accounting pokud ho mas zapnuty, ...

zkusim to zobecnit. Graf zapisu mi sbira hodnoty v radu minuty, takze
rozlisovaci schopnost je celkem k nicemu.
Ještě je zde moznost, ze je to problém jen te HDD led diody, nebo spis jeji
implementace dane zakladni desky/radice (popr. spatneho zapojeni).
Kazdopadne se mi nezda, ze by disk moc makal, pohyby hlavicek neni slyset...
Ted jsem zkusil reboot a dioda opravdu sviti během celého postu a prakticky
stále. Zda se mi, jakoby ta logika byla opacna a zhasínala pouze když disk
pracuje. :-)
Jinak je to supermicro case, tedy konektor je delany od výrobce a zacvaknuty
do supermicro desky.
Zkusil jsem pozabíjet většinu procesů a bez změny.

Takže můj dotaz je asi OT, ale pokud ještě někoho něco napadne, budu rád.
Stroj je zatím na pokusy.

Milan