RE: diskové operace

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Wed Jan 29 08:14:05 CET 2014

> Ted jsem zkusil reboot a dioda opravdu sviti během celého postu a
> prakticky stále. Zda se mi, jakoby ta logika byla opacna a zhasínala
> pouze když disk pracuje. :-) Jinak je to supermicro case, tedy konektor
> je delany od výrobce a zacvaknuty do supermicro desky.
> Zkusil jsem pozabíjet většinu procesů a bez změny.
>
> Takže můj dotaz je asi OT, ale pokud ještě někoho něco napadne, budu
> rád.
> Stroj je zatím na pokusy.

Ahoj, ono u tech supermicro je to takove trochu na hlavu. Mam stroje, ktere se chovaji "klasicky", tedy blika to jako divy, kdyz neco disk dela a jinak je zhasnuto, ale pak mam od SM diskove pole a par stroju, ktere sviti porad a blikaji pravidelne kdyz se na nich neco deje. Taky mi to vrtalo hlavou, ale kdyz jsem na nic neprisel, nechal jsem to plavat.

Radek