bsnmp a RAM

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Mon Jan 6 23:13:28 CET 2014

Dne 6. ledna 2014 23:01 Dan Lukes <dan na obluda.cz> napsal(a):
> A to prave proto, ze pamet muze byt pridelena vic nez jednomu procesu. A
> taky proto, ze (uz to tu padlo), prakticky veskera pamet je nekomu
> naalokovana.

Pro zacatek by uplne uplne stacilo odlisit mnozstvi pameti naalokovane
"systemu" (cache, struktury jadra) a aplikacim. A to velmi nahrubo,
rekneme v radu stovek MB.

> Je mi jasny, ze's doufal v inteligentnejsi radu ;-)

Tvoje "vrat se na zem" rady povazuju vzdycky za velmi inteligentni a
vazim si jich velmi.
Doufal jsem sice v _jinou_ radu, ale to nevadi :)

diky

Mirek