MC + ssh - spatne nazvy souboru na vzdalene strane

Tomáš Skočdopole tomas.skocdopole at it-box.cz
Mon Nov 18 21:26:53 CET 2013

> Date: Mon, 18 Nov 2013 09:47:01 +0100
> From: dan na obluda.cz
> To: users-l na freebsd.cz
> Subject: Re: MC + ssh - spatne nazvy souboru na vzdalene strane

> Je vic moznosti. Ale pokud ti prikaz "locale" vypise neco jineho nez
> prazdne hodnoty a "C" tak nekde neco nastavene je.

> S "shell linkem" se to ma tak, ze ten proste pro pristup na vzdaleny
> stroj pouziva bezn eprikazy prikazove radky. Pro vypis tedy napriklad
> 'ls'. Jeho vystup je ale urcen lidskym ocim, ne strojovemu zpracovani a
> format neni pevne stanoven.

> [...]
Zdravim, problematiku zobrazovani vzdaleneho adresare chapu, ovsem trochu jsem se zamotal do toho, co mam vlastne zjistovat. Nicmene locale na stroji odkud se pripojuji je: # locale
LANG=en_US.UTF-8
LC_CTYPE="en_US.UTF-8"
LC_COLLATE=C
LC_TIME="en_US.UTF-8"
LC_NUMERIC="en_US.UTF-8"
LC_MONETARY="en_US.UTF-8"
LC_MESSAGES="en_US.UTF-8"
LC_ALL=
Locale na vzdalenem stroji je: # locale
LANG=en_US.UTF-8
LC_CTYPE="en_US.UTF-8"
LC_COLLATE=C
LC_TIME="en_US.UTF-8"
LC_NUMERIC="en_US.UTF-8"
LC_MONETARY="en_US.UTF-8"
LC_MESSAGES="en_US.UTF-8"
LC_ALL=
Ovsem pokud se podivam na locale jineho systemu, se kterym je to v poradku, tak vypis je stejny. Na stroji, odkud se pripojuji jsem prave zkusil aktualizovat z portu mc + vsechny jeho zavislosti - bez uspechu. WinSCP a Putty - jasne podle toho se ridit neda, jen jsem to uvedl jako doplnujici informaci. S pozdravemTomas Skocdopole