MC + ssh - spatne nazvy souboru na vzdalene strane

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Nov 17 18:16:53 CET 2013

Tomáš Skočdopole wrote:
> Mam FreeBSD server, kde mi bezi SSH daemon. Pokud si na jinem systemu (take FreeBSD) otevru midnigth commander a pripojim se na ssh
> zobrazi se mi nazvy adresaru ponicene. Misto "/usr" tam mam napriklad "/Nov 15 13:39 usr".

> Pokud se na tento FreeBSD server pripojim z jineho pocitace (FreeBSD 6.2), tak jsou nazvy adresaru v poradku. Stejnetak pokud se pripojim na jiny server z toho systemu odkud jsem se puvodne pripojoval, je vse v poradku. Tudiz nemohu urcit, jestli je chyba v ssh na serveru nebo v mc na klientovi. Pokud se pripojim pomoci WinSCP je vse rovnez v poradku.

V popisu vystupuje nekolik pocitacu a ne vzdy si jsem jisty kdy se mluvi
o kterem. Ale vzhledem k tomu, ze verze OS je take udana jen u jednoho z
nich, verze MC nikde tak to nakonec zas az tolik nevadi, protoze o tech
pocitacich stejne nic moc nevime.

Takze si dovolim jen hadat - zdrojem problemu by mohly byt hratky s
lokalizaci. Pripadne pristup z prilis stare verze nebo na prilis starou
verzi systemu/ssh/mc.

Tezko takhle rict neco urcitejsiho.