MC + ssh - spatne nazvy souboru na vzdalene strane

Tomáš Skočdopole tomas.skocdopole at it-box.cz
Sun Nov 17 14:39:30 CET 2013

Zdravim vsechny,

Mam FreeBSD server, kde mi bezi SSH daemon. Pokud si na jinem systemu (take FreeBSD) otevru midnigth commander a pripojim se na ssh, zobrazi se mi nazvy adresaru ponicene. Misto "/usr" tam mam napriklad "/Nov 15 13:39 usr". A tento adresar se pri rozkliknuti jevi jako prazdny.  Pokud se na tento FreeBSD server pripojim z jineho pocitace (FreeBSD 6.2), tak jsou nazvy adresaru v poradku. Stejnetak pokud se pripojim na jiny server z toho systemu odkud jsem se puvodne pripojoval, je vse v poradku. Tudiz nemohu urcit, jestli je chyba v ssh na serveru nebo v mc na klientovi. Pokud se pripojim pomoci WinSCP je vse rovnez v poradku.

SSH daemon ma standardni konfiguraci.
MC je instalovan pomoci pkg_add -r.

Nesetkal jste se s tim nekdo prosim?
Dekuji