Vlastni porty

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Nov 8 22:12:19 CET 2013

Miroslav Prýmek wrote:
> 2013/11/8 Miroslav Lachman<000.fbsd na quip.cz>:

[...]

> Praveze takhle nejak to delam a prijde mi to zbytecne slozite - sahani
> na vic ruznych mist, meneni vic veci, pushovani sem a tam...

> U standardnich balicku rozumim, ze jsou oddelene role "vyvojar" a
> "maintainer portu" (at uz jsou to dve osoby nebo jedna). Pokud ale
> vim, ze to vzdycky bude jedna osoba (ja) a chci pokud mozno tyhle dve
> role prave sloucit a zjednodusit si tim praci...

Na to zjednoduseni prace ale spis potrebujes celkem jednoduchy
shellscript, ktery za tebe udela tu rutinu.
1) Tedy z vyvojarskeho repositare udela checkout konkretni revize (nebo
HEAD, podle toho, jaky model pro vyvoj pouzivas)
2) Zabali ho do tar.gz s novym cislem verze (vytvori distfile)
3) Nahraje nekam, odkud ho muzes pak na cilovych strojich stahovat jako
distfile
4) Upravi cislo verze v Makefile portu v jinem repozitari
5) Vygeneruje distinfo a pkg-plist a commitne do prislusneho repozitare

To jsou vsechno kroky, ktere se daji v podstate plne automatizovat a at
uz to budes mit v jednom repozitari, nebo ve dvou, temhle krokum se
nikdy nevyhnes.

Jeste bys taky nemel zapomenout na "tinderbox", kde si ten port zkusis
prelozit, nainstalovat, odinstalovat a zkontrolovat, jestli po nem
nezustaly opustene soubory (leftovers)

Mirek