Vlastni porty

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Fri Nov 8 22:49:38 CET 2013

2013/11/8 Miroslav Lachman <000.fbsd na quip.cz>:
> To jsou vsechno kroky, ktere se daji v podstate plne automatizovat a at uz
> to budes mit v jednom repozitari, nebo ve dvou, temhle krokum se nikdy
> nevyhnes.

Prave jsem trochu doufal, ze by se jim nejak dalo vyhnout treba
nejakym figlem typu "standardni predpripraveny adresar portu pro
buildovani veci z gitu" - ze bych treba jenom nekde vyplnil nazev
baliku a adresu git repa se zdrojaky a pak uz vzdycky jenom jednim
prikazem vzdycky vytvoril novejsi balik - z aktualni HEAD verze v repu
- a vsechno by se vyresilo automagicky vcetne cislovani verzi :) Desne
se mi nechce psat skript na neco, co prece musi resit (a mit vyreseno)
x dalsich lidi...

Dost komplikace ale je, ze ruzne softy mam v ruznych jazycich a s
ruznym urcenim - neco jsou daemoni, neco weby, neco je v Erlangu, neco
v Pythonu... Asi jsem si vysnil neco, co obecne resit nejde a budu to
muset fakt zorganizovat sam tak, jak pises.

> Jeste bys taky nemel zapomenout na "tinderbox", kde si ten port zkusis
> prelozit, nainstalovat, odinstalovat a zkontrolovat, jestli po nem nezustaly
> opustene soubory (leftovers)

To bych asi nemel, ale prozatim asi zapomenu :)

M.