Pouziti pkg

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Fri Nov 8 21:07:00 CET 2013

2013/11/4 Radek Krejča <radek.krejca na starnet.cz>:
> Hm, ale co ted presne s tim. Mam 90 % systemu nainstalovaneho z balicku a potrebuji "jen" dodat php5. At to zkousim pres portmaster nebo pres make primo v portu, tak mi to porad chce instalovat vsechny zavisle porty znovu, coz se nepovede, protoze nakonec zjistime, ze tam jsou.

Mozna hloupa pripominka: takhle nejak se to afaik chova, kdyz v
/etc/make.conf neni WITH_PKGNG="YES" - nainstalovanost overuje starym
zpusobem, ktery uz neni funkcni -> balik nenajde -> chce ho
nainstalovat, jenze on tam uz je.

Pokud neni problem primo v tomhle, nemuze to mit nejakou podobnou podstatu?

Mirek