Pouziti pkg

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Tue Nov 5 01:18:57 CET 2013

>Tohle na me pusobi, jako ze jsi neudelal konverzi na pkgng uplne spravne. Jelikoz jsi nedodal vic informaci, tak jen matne patram v kristalove >kouli, ze se jedna o nejaky starsi system, ktery uz je v provozu nebo sice nove instalovany, ale stale jeste takova verze, ktera defaultne nepouziva >pkgng a ty jsi provedl castecnou konverzi na pkgng, ale nemas spravne nastavene veci v make.conf, aby o tom system portu vedel a proto si mysli, ze >nemas nainstalovane veci, ktere ve skutecnosti nainstalovane mas, ale zapsane je mas v databazi pro pkgng a ne v databazi, kterou jeste stale >vyuziva system portu.
> [...]

Tak nakonec je to tak, ze sice make kricel, ale narozdil od portmasteru, ktery se snazil porty instalovat, tak pri make si opravdu zjistil, ze balik je v systemu a neinstaloval ho.

V tuhle chvili jsem tedy "spokojen", vyresil jsem problem do pristiho upgrade. Nezbyva nez doufat, ze v nejakem rozumne kratkem case bude mozne instalovat vice variant baliku. Jinak to vlastne postrada smysl, protoze po zadani pkg upgrade to neudela to, co bych rad.

Diky za pomoc a dobrou

Radek