Fwd: ještě jednou začátečnický dotaz

pavel riha riha.pavel at centrum.cz
Tue Nov 5 14:14:16 CET 2013

______________________ Původní zpráva: ________________________
> Od: pavel riha <riha.pavel na centrum.cz>
> Komu: FreeBSD mailing <users-l na freebsd.cz>
> Datum: 04.11.2013 16:31
> Předmět: ještě jednou začátečnický dotaz

Nainstaloval sem binárky kde a xorg.
při pokusu o spuštění kde sem dostal tuto chybu viz niže.Pracuji v Vmware 6.
Dostávám tak jen nefunční xka. Souvisí číslo displaye s tím že jsem ve virtualizovaném prostředí
Xka hlásí:

xauth: file /root/,serverauth.1168 does not exist
 xauth: (argv) :1:   bad display name "freebsd:0" in "list" commandP.S. používám ovladač xf86-video-vmware
Díky za odpovědi