Disk do maleho servriku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 6 20:31:06 CET 2013

On 11/06/13 19:55, Lars Schotte:
> Pouzivat treba IBA GPT, lebo GPT je najnovsie a ostatne, ako MSDOS,
> alebo nedajboze BSD by sa ani pouzivat nemalo.

To ja si teda vybiram reseni spis podle toho jak moc dobre resi problem,
ktery zrovna resit potrebuju. Modni kriteria u me hrajou spis podruznou
roli.

Ale je pravda, ze ja uz nemam optimalni vek k tomu, abych lakal holky na
to, ze jim doma ukazu operacni system, kterej je uplne cool
nainstalovanej ;-)

> asi este furt nedoslo, ze SSD, ale aj novsie HDD pouzivaju 4K sektory,

Nechci se tady poustet do vysvetlovani toho, jak jsou vevnitr udelane
SSD, protoze to sem preci jen nepatri. Ale zvaz, jestli si o tom radsi
nechces nekde neco precist.