Disk do maleho servriku

Jan Dušátko jan at dusatko.org
Wed Nov 6 20:14:12 CET 2013

> On 11/06/13 13:08, Jan Dušátko:
>
> Muze ? Kdyz jsem chtel vyzkouset schopnost FreeBSD fungovat nat nativnimi
4kB sektory, celkem slozite jsem >hledal disk, na kterym by preklad na
pulkilovy slo vypnout.

Proto jsem psal muze. Dle normy to neni povinnost, navic od urcite kapacity
se objevuje problem s adresaci

> Nevim nevim, hybridni disky spojuji nejen vyhody, ale i nevyhody obou
reseni. A nasledujici se mi jevi dost >zasadni:

> Nevim, jak by zajistili aby hybridni disk (ta jeho SSD cast) omezeny pocet
pouziti nemel. Teda, pomineme-li moznost, ze postupem casu se SSD cast
hybridniho disku "vypari" a disk je nadale uz jen obycejnym magnetickym
diskem.

Prave to je vyhodou. Zpravidla (ne vzdy) odejde SSD cast (tedy cache), ale
data na magneticke vrstve zustanou zachovana.

Honza