Disk do maleho servriku

Lars Schotte gustopn at gmail.com
Wed Nov 6 20:26:54 CET 2013

problem s adresovanim nemas problem, ked pouzivas GPT.

disky a radice pouzivaju 48 bitove adresy, cize to nie je problem.

4K sektory su teda nie problem, aj ked ma logicky preklad na 512B.

takisto nepotrebujes vypnut tento preklad, lebo firmware sa o to stara
a ked mas dobre vycentrovany disk, na -a 4K, tak nie je problem.

v buducnosti mozno budu existovat disky, kere uz budu logicky ako
fyzicky podporovat uz LEN 4K, ale dotedy je este dlho, lebo vela ludi
este bude (chcet) pouzivat Windows XP a podobne.

--
Lars Schotte @ hana.gusto
3.11.6-201.fc19.x86_64 x86_64 GNU/Linux