Pouziti pkg

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Nov 4 23:42:17 CET 2013

On 11/04/13 23:23, Radek Krejča:

> Hm, ale co ted presne s tim. Mam 90 % systemu nainstalovaneho z balicku a potrebuji "jen" dodat php5. At to zkousim pres portmaster nebo pres make primo v portu, tak mi to porad chce instalovat vsechny zavisle porty znovu, coz se nepovede, protoze nakonec zjistime, ze tam jsou.
>
> Jak tedy donutit porty, aby poznaly, ze jiz potrebne baliky maji?

Jestlize "make" primo v adresari portu chce instalovat zavislost, pak to
skoro jiste znamena prave to, ze tam pozadovana zavislost fakt neni.

Jestli ma PHP5 predepsanou zavislost na www/apache22 a ty tam mas
www/apache24, tak tam opravdu pozadovana zavislost neni.

Nevim, jestli ti nekdo poradi neco lepsiho, ja pkgng nepouzivam a moc
neznam, takze aj ne. S trochou smuly mozna zjistis, ze's pro svuj
problem nezvolil vhodny nastroj a s nim to proste nejde.

V rakovem pripade nainstaluj strom portu (vyrozumel jsem, ze ten uz tam
mas, takze to asi odpada), smaz packages co tam mas

tedy nekolikrat spust pkg_delete /var/db/pkg/*

Pak pomoci

portupgrade -n <seznam portu, ktery tam chces oddeleny mezerou>

a mel bys to mit ve stavu v jakym chces.

Ale treba ti jeste nekdo poradi neco pro to co uz mas ...