Pouziti pkg

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon Nov 4 23:23:00 CET 2013

> Dalsi rozmach pkg(ng) bude asi az v dobe, kdy se naplno rozjednou subpackages s ruznou konfiguraci options, takze pak budou existovat i
> "podbalicky" pro ruzne kombinace options a pujde takhle binarne instalovat i to, co drive neslo.

Hm, ale co ted presne s tim. Mam 90 % systemu nainstalovaneho z balicku a potrebuji "jen" dodat php5. At to zkousim pres portmaster nebo pres make primo v portu, tak mi to porad chce instalovat vsechny zavisle porty znovu, coz se nepovede, protoze nakonec zjistime, ze tam jsou.

Jak tedy donutit porty, aby poznaly, ze jiz potrebne baliky maji?

Radek