Disk do maleho servriku

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Mon Nov 4 14:18:00 CET 2013

Dne 3.11.2013 21:21, Dan Lukes napsal(a):

> Low-cost flashkam (a je jedno, jestli v podobe CF nebo USB flash disk)
> neduveruju, ledaze je planujes mit vetsinu casu (tj. vyjma doby, kdy
> neco updatujes nebo instalujes) read-only.

Nemam sice nejake velke mnozstvi stroju s CF kartami (do deseti kusu),
ale co jsem kdy osadil (a nechciplo CFko uz pri instalaci), tak to zije
bez problemu. Ted na jedno koukam a zije uz to pomerne dlouho:
FreeBSD xxx.yyy.cz 7.0-RELEASE FreeBSD 7.0-RELEASE #0

Samozrejme mam /tmp a /var v ram, root v readonly moc neresim, nekde jo,
nekde ne. Z meho pohledu je alix + CF naprosto bezproblemove reseni.
Nepouzivam zadne nanoBSD apod., proste strcim kartu do ctecky,
nainstaluju na ni normalni BSD, dam do alixe a pouzivam.

Ani nemam zadny vyzkouseny typ karty, kdyz ji potrebuju, vezmu prvni co
mi prijde pod ruku.

Takze z meho pohledu bych se zase tehle kombinace nebal.

PM