Disk do maleho servriku

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sun Nov 3 22:30:01 CET 2013

Dan Lukes wrote:
> [...]

[...]

> A davat tam dve flashky do mirroru, to mi zase brani ma neduvera k
> softwarovemu mirroringu obecne.

Pouzivam gmirror i s beznym SATA HDD naprosto bez problemu asi na 20
serverech, takze pouzit ho na flashdisky bych se vubec nebal - naopak.

Kazdopadne at uz by se jednalo o USB, SD, nebo CF s redukci, neveril
bych tomu, ze to se zapisama prezije prilis dlouho a proto bych to
nasadil jako ReadOnly - tak to mam i na backup serveru.

Tem uplne nejlevnejsim USB flashdiskum bych se nejspis vyhnul. Mel jsem
v ruce i takovy, ktery fungoval dva dny a pak z neho uz data nesla
smazat (cist ano) :)

A jestli je ten server nekde jednoduse fyzicky dostupny, tak bych si
mozna jen udelal image toho USB flashdisku, nebo kopii na druhy
flashdisk, ktery bych nechal lezet vedle serveru a nedelal bych se ani s
tim gmirrorem.

Mirek

PS: koupil bych asi neco vetsiho, nez 4GB. Vetsi byvaji i rychlejsi a
pokud tam vubec nejaky wearleveling je, tak cim bude flashdisk vetsi,
tim dele vydrzi.