panic: bufwrite: buffer is not busy

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 18 12:45:14 CEST 2013

On 09/18/13 12:36, Jarda:
> Jak je to s driverama? Mám systém i386/bsd 9,1 a deska
> byla s duronem, čipset via.
>
> Ted jsem dal úspornej celeron a inteláckej čipset . Předpokládám, že si
> to ovladače najde samo.

Tenhle termin z "Windowsiho sveta" mi v tyhle konferenci zni trochu
nepatricne, ale snad tim myslis to, na co se da kyvnout "ano".

> A jak je to s diskama? Dříve se muselo v fstab měnit číslo oddílu

Nepamatuju, ze by se nekdy muselo menit cislo oddilu a zni to dost
nepravdepodobne. Mneit se musel prefix nazvu zarizeni, a to kdyz ten
disk prechazi z nejakeho radice na radic jiny (mysleno natolik
dostatecne jiny, ze ma jiny driver a pouziva jine prefixy v nazvech
zarizeni).

Jestli tvuj upgrade ovsem znamena takovou zmenu radice nebo ne ti takhle
jen tak nereknu.

Mimochodem, kdyz uz delas zasadni upgrade hardware, mel bys zvazit, ze
na 64bitovej hardware nainstalujes 64bitovej system (respektive
zupgradujes to an nej).

Pobezi to lepe a radostnejsi.

Pokud do toho chces dat 4GB pameti nebo dokonce vic, pak je to v
podstate nutnost.

Dan