panic: bufwrite: buffer is not busy

Jarda jaroslav.votruba at dvorec.eu
Wed Sep 18 12:36:04 CEST 2013

Díky za osvětlení problému.
Vypadá to, že se poroučí řadič na desce. Taky je už 9 let stará a má na
to nárok.

Jen se zeptám. Jak je to s driverama? Mám systém i386/bsd 9,1 a deska
byla s duronem, čipset via.

Ted jsem dal úspornej celeron a inteláckej čipset . Předpokládám, že si
to ovladače najde samo.

A jak je to s diskama? Dříve se muselo v fstab měnit číslo oddílu. Je to
stále třeba, nebo je to už nějak ošefovaný.

Díky Jarda