Sieťová karta po štarte nefunguje

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Aug 13 09:42:18 CEST 2013

On 08/13/13 07:03, Vladimír Drgoňa:

> Na doske je 2xRealtek 8111F

> service netif restart

Prilis komplexni script, takze houby vime co pomohlo.

> Po reštarte siete sa dostanem na server cez sshd, ale zo servera sa
> nedostanem von.

Ty se na ten server dostanes pres SSH ? To jako pres tu udajne nefunkcni
sitovku ? Tak to asi nebude tak nefunkcni jak myslis.

Takze jak jsem psal - potrebujeme izolovat problem.

Jestli se na ten stroj dostanes po siti, zapomen na vadnou sitovku
a/nebo spatne ovladace. Sitovka je funkcni.

Ale tu presnou identifikaci karty (pciconf -v -l pripadne relevantni kus
ze startu OS, nejlepe ze startu ve verbose rezimu) muzes poslat i tak ...

Spis nas ale zajima jeji konfigurace (ifconfig re0), obsah routovaci
tabulky (netstat -rn). Firewall me az tak nezajima, predpokladam, ze pro
ucely ladeni problemu ho mas naprosto otevreny (zkontrolovat!).

Zacnes pingem na pocitace v tve lokalni siti. Nejlepe na defaultni
router. Pak ping a pokud nebude fungovat tak take traceroute na neco
trochu vzdalenejsiho. Taky co napise

route get <ta_ip_na_kterou_to_zkousis>

A podle vysledku se uvidi co dal.