Sieťová karta po štarte nefunguje

Vladimír Drgoňa vlado at drgona.eu
Tue Aug 13 19:02:38 CEST 2013

Dňa 13.08.2013 09:42, Dan Lukes wrote / napísal(a):
> On 08/13/13 07:03, Vladimír Drgoňa:

> Prilis komplexni script, takze houby vime co pomohlo.

> Ty se na ten server dostanes pres SSH ? To jako pres tu udajne
> nefunkcni sitovku ? Tak to asi nebude tak nefunkcni jak myslis.
>
> Takze jak jsem psal - potrebujeme izolovat problem.
>
> Jestli se na ten stroj dostanes po siti, zapomen na vadnou sitovku
> a/nebo spatne ovladace. Sitovka je funkcni.
>
> Ale tu presnou identifikaci karty (pciconf -v -l pripadne relevantni
> kus ze startu OS, nejlepe ze startu ve verbose rezimu) muzes poslat i
> tak ...

> [...]
Ďakujem za doterajšiu pomoc.
Smerom von mám momentálne všetko otvorené. Väčšinu portov mi blokuje
router, zvyšok rieši pf.
Server dnes nechcem rebootovať, beží mi na ňom pár webov a dnes sú
pomerne aktívne.
O pár dní budem meniť zdroj, takže ak ešte bude problém so sieťou, tak
to sem nahodím.

Vlado.