FreeBSD 8.4 curl

Peter Rosa prosa at pro.sk
Mon Sep 2 11:27:06 CEST 2013

Zdravim,

> Uplne, nebo nedodelane ?
make delete-old som spustil, make delete-old-libs nie, pretoze vypisuje
velke mnozstvo kniznic, ktore chce mazat a bojim sa, ze niektore porty
nepojdu spustit. Preto som aj pustil portupgrade -af, aby som zavislosti
na starsich verziach odstranil

> Implicitne predpokladam, ze /etc/libmap.conf mas prazdny (nebo zadny).
/etc/libmap.conf neexistuje, existuje /etc/libalias.conf:
/lib/libalias_cuseeme.so
/lib/libalias_ftp.so
/lib/libalias_irc.so
/lib/libalias_nbt.so
/lib/libalias_pptp.so
/lib/libalias_skinny.so
/lib/libalias_smedia.so

> No, a nad jakym stromem portu vlastne kompilujes ? Nad nejakym poslednim
> ? Nebo naopak nad nejakym historickym ? Zatim posledni zmena tykajici se
> ftp/cups je v stromu ze dne 21.8. Co tam menili nebo opravovali jsem
> nezjistoval.
posledny update stromu portov dnes rano, pred dalsim skusanim upgradu
toho portu

> No a to je to o cem jsem mluvil nahore - dve verze stejne knihovny v
> systemu. To sice samo o sobe problem nezpusobi, ale zhorsi to projevy
> jinych chyb, ktere jsi pri upgrade pripadne mohl udelat.
>
> Ale ja bych v kazdem pripade nejdriv dokoncil upgrade (zlikvidoval
> duplicitni knihovny) a ujistil se, ze mam tak aktualni strom portu jaky
> chci mit. Abys neladil znamou a pripadne davno odstranenou chybu v
> definici toho portu.

jasne, risknem to s make delete-old-libs, aj tak je uz vacsina portov
prelozena nanovo. Ak problem pretrva, napisem...

Dakujem za pomoc. Prajem prijemny den,

--

Peter Rosa