FreeBSD 8.4 curl

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Sep 2 11:05:44 CEST 2013

Peter Rosa wrote:
> prosim o pomoc: upgradoval som router z 7.4 na 8.4.

Uplne, nebo nedodelane ?

Mam na mysli, zda jsi jako posledni krok spustil v /usr/src

make delete-old delete-old-libs

Protoze jinak tam toho z ty 7.4 docela dost zustane. To se hodi tesne po
upgradovem restartu, nez upgradujes porty, pak uz to ale spis skodi. A
nekdy to muze skodit uz pri tom samotnem prekladani portu.

Implicitne predpokladam, ze /etc/libmap.conf mas prazdny (nebo zadny).

> verzie je doporucene spustit upgrade  vsetkych instalovanych portov

No, a nad jakym stromem portu vlastne kompilujes ? Nad nejakym poslednim
? Nebo naopak nad nejakym historickym ? Zatim posledni zmena tykajici se
ftp/cups je v stromu ze dne 21.8. Co tam menili nebo opravovali jsem
nezjistoval.

> Obidve tieto kniznice maju byt sucastou OS, skusil som ich najst:
>
> # find / -name gssapi* -print

Nasledovala spousta radku, zadny z nich ale nebyl knihovna. Mam ale
pochybnosti, ze se knihovna jmenuje prave takhle.

> # find / -name libz* -print
> /lib/libz.so.4
> /lib/libz.so.5

No a to je to o cem jsem mluvil nahore - dve verze stejne knihovny v
systemu. To sice samo o sobe problem nezpusobi, ale zhorsi to projevy
jinych chyb, ktere jsi pri upgrade pripadne mohl udelat.

> find / -name zlib* -print

I tady pochybuju, ze jde o spravne jmeno knihovny.

> Kde moze byt problem, prosim? Ako mam na skompilovat curl na 8.4?

Problem muze byt leckdes. Ten configure script krome toho, ze vypsal tu
kratkou zpravu, kterou's citoval jeste vytvari config.log kde jsou
daleko detailnejsi informace o tom, o co se pokusil a co presne s emu
nepovedlo. To by mohlo napovedet.

Ale ja bych v kazdem pripade nejdriv dokoncil upgrade (zlikvidoval
duplicitni knihovny) a ujistil se, ze mam tak aktualni strom portu jaky
chci mit. Abys neladil znamou a pripadne davno odstranenou chybu v
definici toho portu.