Novy server

Peter 'MC Miazga' Jamnicky mcmiazga at sk.freebsd.org
Mon May 20 14:24:59 CEST 2013

Tie dva procesory su neporovnatelne.

Pouzivam Apache PHP MySQL a porovnavat Xeon E5-2407 (80W) a Xeon
E3-1220v2 (69W) ze su na tom vykonovo rovnako sa jednoducho neda.
Jednoznacne ma na vrch Xeon E3-1220v2. Nizsia spotreba, vyssi vykon
per thread. Vyssi vykon per thread znamena kratsi cas spracovavania
poziadavky = nizka spotreba. Nehovoriac o tom ze celkovo je na tom so
spotrebou Xeon E3-1220v2 lepsie.Zial musim skonstatovat ze v poslednej
dobe to ide s IBM a poruchovostou dole vodou tak ze by som velmi
zvazoval ktory si zobrat. HP s tym procesorom urcite nedodavaju na
kolko je osadeny Sandy Bridge-E a IBM je Ivy Brigbe based tak ze ten
IBM je novsia rada. iLO je zase jednoznacna vyhoda ako pisal Ladisla
Kohout.

Pokial nie je potrebna redudancia ja by som si zvolil HP ProLiant ML310e

Peter Jamnicky