Novy server

Ladislav Kohout omicron.czech at gmail.com
Fri May 17 12:47:50 CEST 2013

Ahoj,

  z vlastni zkusenosti bych doporucil HP.

S radicem nejsou problemy - utilita cciss_vol_status zvlada vycitat stav hw
pole bez problémů.
Sitovky jsou take v pohode - pozor na ILo je lepsi mu port dedikovat jinak
si na nej sedne pri bootu ovladac a ILo prestane odpovidat. Da se to
obejit, ale je to zbytecna prace navic.

ILo3 je velká výhoda - na sledování stavu serveru pres SNMP trapy boma.
Pokud nemas vyreseno vlastni logovani mas moznost sledovani stavu serveru
pres webovy dashboard HP kam stroj hlasky odesila.

Pokud si priplatis za Advanced licenci Ilo tak dostanes vlastniho HP
cloveka ktery ti server hlida + plnohodnotnou remote konzolu.

Dale pri pouziti HP pameti si nedegradujes taktovaci frekvence ani po
pridani dalsi trojice modulu tj. muze byt osazeno 6 modulu na plne
rychlosti.

Docela nevyhoda je ze 2,5" disky, ktere ted mely G5 a G6 shodne uz se
pouzit nedaji.

Gen8 ma nove ramecky a jinou diagnostickou elektroniku. Udajne by mela byt
jeste lepsi v predikci chyb.

A onsite next bussiness day záruka jim opravdu funguje.

A jako bombonek nakonec ty nove HP bedny jsou proste krasne. Nevim proc ale
bedny od IBM mi pripadaji jak z 90. let.

Ahojte,