Novy server

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Fri May 17 14:10:44 CEST 2013

On 17. 5. 2013 10:00, Robert Vojcik wrote:
> Tak ako pisal Jozef moze byt dolezitym parametrom aj umiestnenie servera
> a teda aj hluk.
> Na druhu stranu ten IBM ma Intel Turbo Boost technologiu co moze mat
> celkom zaujimavy vpliv na odber a taktiez na hlucnost.

Nasadzovali sme 4 taketo x3100M4, 1xWin2k8Foundation, 2x vmware ESXi, 1x
FreeBSD - mailserver + samba a webmin.
Vsetko bez problemov, stroje su v kancelariach a tisko tam melu vzduch.

> Neviem ako je na tom FreeBSD s HP SmartArray, kazdopadne LSI ktore je v
> IBMku zvlada urcite bezproblemov.
Ano, ale upozornujem, ze je to len RAID0+1 bez baterky v beznom konfigu

> Nic ine asi k tomu nemam snad len ci pre HP alebo IBM niesu lepsie
> vyhody v pridanych sluzbach, support on site, Next Bussiness Day,
> Mission critical support atd.

Akiste tieto sluzby su u oboch vyrobcov plus/minus rovnake.
Na SK boli tie IBM boxy predavane ako express modely so zarukami:
3yr9x5, 5yr9x5. K dispozicii bolo za rozumnu cenu rozsirenie 3yr24x7 s
garantovanou dobou opravy 24hod.

S IBM robime dlhodobo. Takze ok. Uprimne, boxy v tejto kategorii (cena
cca 400-500EUR) su v principe take "odrostle" PC.
IBM ma sice IMM (u HP je to myslim iLO), ale zial pri tychto entry
modelov je potrebne kupit si este licenciu na pouzivanie.
Ako je to u HP, neviem.

--

     PeSe