csup vs. svn / release, releng, stable

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Tue Apr 30 23:43:59 CEST 2013

Ahoj,

> Mas v tom skutecne zmatek. Oddel problem "co chci" od "jak toho dosahnu".

No... ani jedno. Dosahl jsem opravy a chtel jsem opravu. Ted resim, ze je zde bug, ktery neni tam, kde bych i podle toho, co jsme tu resili, ocekaval. Z toho, co jsi psal, mi tedy vychazi, ze v 9.2 oprava bude, ale u 9.1 si to musim stale hlidat.

> Nejprve si musis rozmyslet, jakou verzi doopravdy chces. HEAD ani
> -STABLE pro produkcni nasazeni i podle me skutecne neni. Jenze, ostatni
> zase neobsahuji opravu chyby, ktera te zajina V CENTRALNIM REPOSITORY.

Tak mne slo spise o pravidla a na to jsi mi v podstate odpovedel, jak by to melo byt. Praxe se jevi v tuto chvili tak, ze se nekdo rozhodl opravit chybu a vybral si nejake vetve, ve kterych opravu umistil. Z jakeho duvodu ji neumistil do vetve s opravami chyb mi zatim unika, treba se tam objevi casem, az kod projde nejakym schvalovacim procesem.

Radek