csup vs. svn / release, releng, stable

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Apr 30 23:10:30 CEST 2013

Radek Krejča wrote:
> pro natvrdle, jako jsem ja, bych prosil toto tema znovu otevrit.

> Minuly tyden mi byl opraven bug

> 1) committed to head
> 2) committed to 9 stable
> 3) committed to 8.4 release.. and will be in the release

No, mas tu celkem presne napsano, kde byl problem napraven - HEAD je
aktualni rozpracovana verze (budouci release 10). 9-STABLE je
rozpracovany kod 9.X, z nej vznikne (budouci) release 9.2
8.4-R kod je uz odstepeny kod 8.4-RELEASE pripraveny na "release" byt' k
ni jeste nedoslo - momentalne je ve stavu "release candidate 2", tusim.

Nide jinde tvoje oprava zapracovana nebyla.

> Pouzivam, jak tu v reakcich na toto vlakno padlo, bod 2b

Tedy RELENG_9_1

Ten v seznamu verzi kam byla oprava zapracovana neni ...

> Stahla se mi tedy oprava na nfserver, oprava bugu na default routu nikoliv

... a pozorovani odpovida ocekavanemu stavu.

> mam v tom jeste vetsi zmatky, nez pred tim
> Jestli to tedy chapu, mel bych stahovat head
> The latest (or "youngest") revision in the repository. pro HEAD, coz mi pro produkcni nasazeni zase nepripada uplne dobre.

Mas v tom skutecne zmatek. Oddel problem "co chci" od "jak toho dosahnu".

Nejprve si musis rozmyslet, jakou verzi doopravdy chces. HEAD ani
-STABLE pro produkcni nasazeni i podle me skutecne neni. Jenze, ostatni
zase neobsahuji opravu chyby, ktera te zajina V CENTRALNIM REPOSITORY.

Mas tedy tri moznosti
- prekonat opravnenou obavu a pro produkcni nasazeni pouzit nekterou z
non-RELEASE.
- pouzit nekterou z RELEASE, asi nejspis tu, co stejne pouzivas, a
ozelet, ze konkretni "tvoje" chyba v ni orpavena neni
- jako predchozi bod, a patch konkretni chyby, ktera te zajima, doplnis
rucne

No, a az si vyberes co chces, pak muzeme pristoupit k pripadne debate
jak toho dosahnout ...