csup vs. svn / release, releng, stable

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Tue Apr 30 22:29:20 CEST 2013

Ahoj,

pro natvrdle, jako jsem ja, bych prosil toto tema znovu otevrit.

> 1) csup
> a)     tag RELENG_9 je STABLE verzia, co je najaktualnejsia verzia tejto
> vetvy
> b)     tag RELENG_9_1 bezpecnostne opravy pre verziu 9.1
>
> 2) svn
> a)     svn co svn://svn.freebsd.org/base/stable/9 /usr/src (malo by to
> byt to iste ako bod 1a?)
> b)     svn co svn://svn.freebsd.org/base/releng/9.1 /usr/src
> (bezpecnostne opravy 9.1-RELEASE-pX)
> c)     svn co svn://svn.freebsd.org/base/release/9.1 /usr/src (bez
> oprav, zaklad, 9.1-RELEASE)
>
> http://svnweb.freebsd.org/base/

Minuly tyden mi byl opraven bug, diky kteremu se nahodne prehazovala default routa. Tam, kde to palilo, tak jsem si opravil sam na zaklade toho, co mi prislo mailem. Nyni jsem si rikal, ze tomu dam nejakou obecnou podobu, takze si stahnu zdrojaky z svn, kdyz uz tam byl i ten bug s nfserverem.

Pouzivam, jak tu v reakcich na toto vlakno padlo, bod 2b. Stahla se mi tedy oprava na nfserver, oprava bugu na default routu nikoliv - zrejme tedy neni povazovana za security, ale moje PR je oznacene jako sw-bug (i kdyz je to podle me dira jako vrata, kdyz se na routeru 500x za den zmeni default routa). Budiz..

Snazil jsem se tedy prelouskat http://www.freebsd.org/doc/en/articles/committers-guide/subversion-primer.html a mam v tom jeste vetsi zmatky, nez pred tim. Ten, kdo opravu ve zdrojaku provadel, mi napsal toto:

Radek:

Its

1) committed to head
2) committed to 9 stable
3) committed to 8.4 release.. and will be in the release

Jestli to tedy chapu, mel bych stahovat head (jak to ostatne v navodu vyse zminenem v prikladech maji)? Kdyz se divam do dokumentace svn, tak je tam:

The latest (or "youngest") revision in the repository. pro HEAD, coz mi pro produkcni nasazeni zase nepripada uplne dobre.

Jak to tedy je?

Radek