Instalace BSD na flash disk, problem s DESTDIR

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Apr 8 08:39:26 CEST 2013

Petr Macek wrote:
> Zdravim konferenci,
> snazim se udelat modifikovanou instalaci na flashdisk dle
> http://forums.freebsd.org/showthread.php?t=11107
> (post #2)
>
> Toto probehne bez problemu. Ted bych chtel jeste zkompilovat nejake
> porty a tady jsem narazil. Pokud zadam jen make DESTDIR=/mnt install

OS se takhle nainstalovat da, ale v system portu jsem takovou duveru
nikdy nemel.

To znamena, ze jakmile mam OS pres DESTDIR nainstalovany, namountuju (uz
do jeho stromu) /usr/ports (pres nullfs) a nasledne do nove instalace
udelam chroot.

Porty uz pak instaluju obvyklym zpusobem v "klasickem" stromu.