Instalace BSD na flash disk, problem s DESTDIR

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon Apr 8 08:52:40 CEST 2013

> muzes to nejak rozvest? Ja tam potrebuju dostat veci jako apache, mysql
> a php :-)
> Taky bych mohl z te flashky bootnout a pak porty instalovat lokalne, ne?
> Sice tu flashku mozna poctem zapisu brzo oddelam, ale jde mi o to
> vytvorit si jeden image, takze mozna jednu flashku takhle obetuju.

Jojo, pred chvili jsme posilal odkaz a Dan psal taky v podstate zlepsovak, ze nemusis porty kopirovat. Kdyz jsem to jeste pouzival, tak jsem normalne udelal prazdnou flashku, primountoval do systemu, nakopiroval si tam updatovane porty, udelal chroot a pak uz instaloval porty normalnim zpusobem. Jen jsem si musel primountovat jeste /dev pres mount -t devfs devfs $D/dev, kde D je cesta k tomu, co pak bude chrootovat. Jinak tam proste treba perl nedostanes a posledni dobou mi prijde, ze perl je snad zavislost u kazdeho druheho portu (ted se k nemu jeste pridava Python...).

No, Dan zminil nullfs, coz ti minimalizuje zapisy o nutnost kopirovat porty, to me v te dobe nenapadlo.

Radek