Instalace BSD na flash disk, problem s DESTDIR

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon Apr 8 08:48:44 CEST 2013

> OS se takhle nainstalovat da, ale v system portu jsem takovou duveru
> nikdy nemel.
>
> To znamena, ze jakmile mam OS pres DESTDIR nainstalovany, namountuju (uz
> do jeho stromu) /usr/ports (pres nullfs) a nasledne do nove instalace
> udelam chroot.
>
> Porty uz pak instaluju obvyklym zpusobem v "klasickem" stromu.

Tady je treba odkaz:

http://www.cyberciti.biz/faq/freebsd-mount_nullf-usrports-inside-jail/

Jen malicko mimo a nechci rozvirit flame, ale co se me tyce, tak jsem od systemu na flashkach velmi rychle utikal a jsem rad, ze uz mi jich v siti zbyva jen par a tech se snad uz velmi rychle zbavim. Nevim proc, ale u me to bylo zoufale nespolehlive reseni, ve smyslu vypadku elektriky - ackoliv jsem nakoupil relativne znackove flashky, tak v radu desitek procent stroje vubec nenastartovaly, prestoze flashka byla normalne citelna, jen jakoby se ztratil zavadec... Ale treba jsem delal jen neco blbe...

Radek