PF and ALTQ

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Sun Feb 10 08:24:08 CET 2013

Tahle varianta s prekompilovanim jinde a nakopirovanim do /boot/kernel zni
zajimave. Jedine co bude boj jsou stejne zdrojaky jadra, ale to nejak
poresim - je to vse uz drobek starsi, to jest i system :-)
A je to presne jak jsi pochopil z kristalove koule. No uvidime, trebas se
povede :)
Diik za tip.