PF and ALTQ

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Sun Feb 10 09:17:24 CET 2013

ahoj,
hadam ze mirek ma daleko lepsi kristalovou kouli, moje otazka mirila
trochu jinym smerem...
potreboval bych minidistro bsd, kde je nativne v kernelu pf a altq.
Nejak jsem asi natvrdlej, protoze se mi zda ze nejrychlejsi by asi bylo
si to "vytvorit" , jenomze zase natolik do toho nevidim abych si
troufnul udelat "miniimage".
Bavim se tu o distru startovanym z cf, syslog smerovanej na remote, bez
swapu, popr. s min. swapem.
Nevi nekdo kterym smerem me "nakopnout " ?
Diky Vilem