PF and ALTQ

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sun Feb 10 00:01:02 CET 2013

Dan Lukes wrote:
> On 02/09/13 14:05, Pavel Baculák:
>
> Jsme z toho nejaky zmateny.
>
> Jde ti o to, abysis nekde zkompiloval vlastni kernel a ten pak nekde
> jinde nainstaloval ?
>
> A pokud ano, tak v cem vidis nejakou potiz ?

Moje kristalova koule mi napovida, ze se boji na tom stroji spustit
kernel zkompilovany jinde - ze ten stroj pak treba nenabehne.

Pokud je to tak, tak bych se vubec nebal ten kernel (a pripadne moduly)
vytvorit jinde, nakopirovat do /boot/kernel.altq na tom 486DX2 stroji a
pak pouzit nextboot:

nextboot -k kernel.altq

Tim se pro pristi boot pouzije kernel z adresare /boot/kernel.altq, ale
pouze pro ten jeden boot cycle. Takze kdyby to naahodou nenabehlo
spravne, staci to i na dalku (pres telefon atd.) restartovat a pri
pristim bootu se zase pouzije puvodni kernel (patrne /boot/kernel)

Dulezite je jen to, aby ten jinde kompilovany kernel byl ze stejnych
zdrojaku (stejna verze) jako userland na tom 486DX2. Jinak v tom nevidim
zadny problem.
Stejnym zpusobem se daji testovat i upgrady.

Mirek