Spusteni scriptu jako demona pri startu systemu

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Sat Jan 12 21:25:07 CET 2013

On 12.1.2013 21:09, Radek Krejča wrote:
> Ahoj, ne, protoze se to nedari vyresit, tak jsem poslal PR a na zaklade toho se mi ozvalo uz nekolik lidi, jestli jsem nejak pokrocil nebo porovnavame sva zjisteni a tak.

> [...]
Nevim nevim jestli ma nat neco spolecneho s routami na urovni kernelu,
prijde mi to principialne jablko a hrusky...
udp traffic ? muzes mi (klidne primo) poslat vykus z tech logu s tim udp
trafficem ? protoze aby se to jen tak zmenilo musi to probehnout nejakou
sluzbou, kernel sam o sobe nic menit nebude, odnekud se to do nej musi
dostat...
Vilem