Spusteni scriptu jako demona pri startu systemu

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Sat Jan 12 21:09:57 CET 2013

> Asi hloupa otazka, tech 20 lidi je na stejne siti ?
> Vilem

Ahoj, ne, protoze se to nedari vyresit, tak jsem poslal PR a na zaklade toho se mi ozvalo uz nekolik lidi, jestli jsem nejak pokrocil nebo porovnavame sva zjisteni a tak.

V podstate jsme zjistili, ze to musi skutecne delat obsah trafficu, vsichni mame nejakou formu natu a vsichni jsme si vypomohli scriptem, ktery hlida branu a prehazuje ji zpet. Ja mam krome toho 4 GB logu, ktere se snazim uz 14 dni prochazet a zatim jsem nezjistil nic, tedy krome toho, ze IP, na ktere se nakonec ta brana zmeni, tam normalne figuruje ve forme udp trafficu. Podle toho bych to hadal (a trochu i podle obsahu), ze se jedna o budto torrenty, nebo neco na ten zpusob. Proc ale pak nakonec dojde ke zmene brany na toto ip, to jsem zatim neobjevil, ale vzhledem k tomu, ze nekdy k te zmene dojde i 10x za minutu a pak treba tyden nic, tak to musi zpusobovat nejaka konkretni situace... Ovsem jaka.

Z toho duvodu chci scriptik nejak nasadit vsude, ale potrebuji vykoumat to spousteni. Ono to vypada, ze to asi ani nejde, ze tim rc scriptem pustim jiny.

Radek