Spusteni scriptu jako demona pri startu systemu

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Sat Jan 12 21:38:59 CET 2013

> Nevim nevim jestli ma nat neco spolecneho s routami na urovni kernelu,
> prijde mi to principialne jablko a hrusky...
> udp traffic ? muzes mi (klidne primo) poslat vykus z tech logu s tim udp
> trafficem ? protoze aby se to jen tak zmenilo musi to probehnout nejakou
> sluzbou, kernel sam o sobe nic menit nebude, odnekud se to do nej musi
> dostat...
> Vilem

Netvrdim, ze to ma na svedomi nat - jen je to jeden ze spolecnych jmenovatelu, taky to muze byt zpusobeno tim, ze vsichni, kdo routuji, tak vetsinou i natuji. Vykus logu ti poslu, ale az nejak v pondeli, mam to v praci.

Jinak, jak jsem tu uz sveho casu psal - sluzba by za to mohla, kdyby tam nejaka bezela. Ale mel jsem uplne cisty system, jen spustene pf s natovanim, pravidla jsem sem nejak posilal pred casem a stejne se to menilo. Ted uz jsem tam vsechny veci vratil, nemelo to na to vliv.

Radek