rc.conf

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Mon Dec 3 22:59:10 CET 2012

On Mon, 3 Dec 2012, Dan Lukes wrote:

> On 12/03/12 20:56, Pavel Baculák:
>
> UFS, i se softupdates, neslibuje, ze pri abendu dokaze ulozit vsechna data z
> cache ma medium. Slibuje jen, ze at uz to spadne v kterekoliv chvili, na mediu
> budou konzistentni metadata nikoliv data samotna.
>
> A myslim, ze journaling na tomhle konkretne nic zasadniho nemeni.

	je to tak, ten journaling by mel pouze poresit problem nutnosti
background fsck, ktery na velkych discich trva hodne dlouho.

	www.mckusick.com/BSDCan/bsdcan2010.pdf

	(jsem se do toho zbezne podival, o kombinaci SU+J jsem slysel dneska
poprvy)

> Pokud's tedy rc.conf v nejake dobe neprilis predchazejici padu editoval, pak
> muze byt ztrata jeho obsahu prirozena.

	Pavel si stezoval, ze mu ten soubor zmizi uplne, coz je jina
kategorie problemu :-)

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz