rc.conf

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Dec 3 22:51:39 CET 2012

On 12/03/12 20:56, Pavel Baculák:
> uz jednou jsem stejny problem na tomto foru resil. Po nekorektnim
> naloudovani modulu pro bcm4312 se mi sekl notebook. To by ale nebyl
> problem, kdyby se mne po startu nesmazal rc.conf - kde mam samozdrejmne
> mraky veci.
> V lozich o tom neni ani zminka a jelikoz se mne to stalo jiz podruhe, tak
> mne to docela nastvalo.

UFS, i se softupdates, neslibuje, ze pri abendu dokaze ulozit vsechna
data z cache ma medium. Slibuje jen, ze at uz to spadne v kterekoliv
chvili, na mediu budou konzistentni metadata nikoliv data samotna.

A myslim, ze journaling na tomhle konkretne nic zasadniho nemeni.

Pokud's tedy rc.conf v nejake dobe neprilis predchazejici padu editoval,
pak muze byt ztrata jeho obsahu prirozena.

Samozrejme jen teorie.