rc.conf

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Dec 3 23:19:31 CET 2012

On 12/03/12 22:59, Jan Pechanec:

> 	Pavel si stezoval, ze mu ten soubor zmizi uplne, coz je jina
> kategorie problemu :-)

Na tom filesystemu jsou stovky souboru. Jen u tohohle je ale hlaseni uz
druhe zmizeni. Nejak se ten soubor od tech ostatnich musi lisit.

Ja bych hypotezy, ze to nejak souvisi s tim, ze soubor byl nedlouho pred
padem editovan tak snadno nevzdaval. Nicmene, nevime zda byl editovan a
pokud ano, jak presne onen konkretni editor editaci provadi. Treba tam
ten soubor nekde je, jen pod jinym jmenem - protoze behem abendu se
neulozilo to, jak ho editor prejmenovaval zpet na jeho puvodni jmeno a
misto ...

Coz nic nemeni na tom, ze je to stale jen hypoteza.