Vyhody novinek typu svn

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Thu Nov 22 10:15:05 CET 2012

Pozdravujem Vas,

	krasne to citanie, precital som si to velmi podrobne a s mnohymi
vyjadreniami mozem plne suhlasit. Nebudem vypisovat s ktorymi, napisem
to trochu inak. Koniec koncov, uz som sa v podobnom duchu aj vyjadril, a
myslim, ze ma mozno zaradit medzi prvych, ktori citili obavy,
nespokojnost s celym tym humbukom, zmenami, napredovanim, nedotiahnutim
mnohych veci... proste rychlo, rychlejsie, este rychlejsie, zbesilo a...
a naprd.

	Patrim medzi silnych konzervativcov. Ked je raz nieco dobre a funguje,
tak to pouzivam donekonecna. Nebranim sa vylepseniam ci zmenam (kvoli
dieram), to iste nie, ale zaklad by mal zostat. Ani hrad ci pyramidu
nezburame len preto, ze je v nom/nej nejaka diera...

	Je to chory pristup, choreho sveta, chorych ludi. Skoda, ze aj FreeBSD
zacina byt chorlave. Normalne sa cudujem, ze este nie je spustena
vyvojova vetva 11, 12, ci nedajboze 15-ka. Nemeskaju nahodou?

Lubo M.